Počet položek: 0 0,- CZK

Obchodní podmínky

Internetový obchod

je určen pro koncové spotřebitele a maloobchodní partnery. Objednávky realizujeme na území České republiky a Slovenska. Pro jednotlivé skupiny odběratelů poskytujeme odlišné cenové a platební podmínky. Zákazníci mohou být fyzické osoby, organizace, fyzické osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění nebo koncesní listiny či právnické osoby.

Balné a dopravné:

balné neúčtujeme. Cena dopravy je odvislá od druhu použité dopravy a výše nákupu.

Dostupnost zboží:

doba expedice od přijetí objednávky je 14 dní. Není však vyjímkou expedice ještě v den přijetí objednávky pokud je objednané zboží skladem. Stejné termíny platí při Osobním odběru zboží - budeme Vás informovat, kdy si lze zboží vyzvednout.

Vaši objednávku přijmeme bezprostředně po jejím potvrzení. Pokud objednávku provedete v noci či o víkendu, zaregistrujeme ji následující pracovní den ráno. Pokud Vámi požadované zboží není na skladě, spojí se s Vámi náš prodejce ještě v týž den, kdy jsme obdrželi objednávku a navrhne náhradní možné řešení (buď Vám sdělí nový termín expedice nebo objednávku na Vaši žádost změní nebo stornuje).

Storno objednávky:

objednávku může stornovat na Vaši žádost obchodník ( tel: 731 163 921 ). Objednávku lze stornovat do 24 hodin od objednání.

Doručení:

V současné době máte možnost doručení zboží následujícími způsoby:

  • osobní odběr - pouze platba předem na účet
  • poštou - dobírka nebo platba předem na účet

Platby:

v současné době máte možnost provést úhradu zboží následujícími způsoby:

Česká republika

  • dobírka
  • hotově - nepříjímáme hotovostní platby
  • přes účet - platba dopředu v CZK. Po připsání částky na účet odešleme zboží.

Slovensko

  • dobírka
  • přes účet - platba dopředu. Po připsání částky na účet odešleme zboží.

Záruka vrácení peněz

Dodržujeme zásadu „Záruka vrácení peněz”, která by měla zvýšit Vaši důvěru v nakupování v našem internetovém obchodě. Ta platí pro všechny koncové zákazníky, při dodání zboží přepravní firmou ( ne pro osobní odběr v našich provozovnách ).

V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Chápeme Vaši situaci. Nemáte možnost si nabízené zboží předem dostatečně prohlédnout nebo se můžete zmýlit při objednávce. Jestliže zjistíte bezprostředně po nákupu, že Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte je možnost v této lhůtě bez uvedení důvodu vrátit a bude Vám neprodleně vrácena kupní cena.

Podmínky pro vrácení kupní ceny:

    1. Zboží musí být naprosto nepoužité, zabalené v originálním obalu, schopné dalšího prodeje.
    2. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství.
    3. Zásilku je třeba odeslat na vlastní náklady do 14 dnů od doručení zboží. Za datum doručení se považuje den předání zboží přepravní firmou.
    4. U vracené zásilky musí být přiložena kopie ďodacího listu případně daňového dokladu.
    5. Tato garance se nevztahuje na spotřební zboží.
    6. Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli za dopravné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou nebo libovolnou přepravní službou. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Při zaslání dobírkou nebude tato přijata!
    7. Vracené zboží zasílejte výhradně na adresu: Martin Pelikán, Československé armády 1, 789 01 Zábřeh

 Reklamační řád

1. Všeobecné ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno v tomto internetovém obchodě a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá dopravce. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění.

2. Záruční podmínky

Délka záruky v měsících je uvedena u každého zboží . Záruční doba začíná dnem vystavení dokladu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží získává zákazník záruku novou v délce dle zákona - minimálně však do doby trvání záruky původního výrobku. Zákazník dostane „Servisní doklad”, kde bude uvedeno nové výrobní číslo. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto „Servisní dokladu”.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
  • mechanickým poškozením zboží.
  • elektrickým poškozením (viditelně spálené součástky ).
  • poškozením zboží při přepravě ( tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem ).
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy určenému prostředí.
  • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží.
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.
  • provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez našeho svolení.
  • zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN.
  • zboží bylo poškozeno živly.

V případě neoprávněné reklamace budeme nuceni účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním ve výši nejméně 500,- Kč. U mimozáručníh oprav je účtována hodinová sazba ve výši 350,- Kč/h ( účtuje se po půl hodinách) . Vyhrazujeme si právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné se srovnatelnými technickými parametry.

3. Způsob provedení reklamace

Reklamace se vyřizují výhradně v prodejně firmy ( kde zákazník zboží zakoupil ) nikoliv u zákazníka. Výjimku tvoří speciální obchodní případy, u kterých je smluvně zajišťován servisní zásah v místě instalace zařízení. Zákazník doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu pobočky. Nepřijímáme zásilky zaslané na dobírku ! Zboží musí být v původním obalu, v úplném stavu včetně příslušenství. Reklamace budou uznány pouze v případě, že je specifikovaná konkrétní závada. Testovány budou jen funkce uvedené v popisu závady.

4. Závěrečná ustanovení

Při nesplnění reklamačních podmínek nebude reklamace přijata.

  • Reklamační řád v této podobě je platný pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky.
  • Firma Martin Pelikán - Pelisport si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
  • Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. 8. 2010.

Ochrana osobních údajů

Chráníme Vaše soukromí: zaručujeme plnou ochranu Vašich osobních údajů před zneužitím. Bližší informace publikujeme v tomto dokumentu. Jsme registrovaným správcem osobních údajů (číslo registrace u ÚOOÚ je 00065852 ) a garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Námi zpravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití.

Údaje o Vašich objednávkách: během doby Vašeho užívání internetového obchodu shromažďujeme informace o Vašich objednávkách, které jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, k vyřízení reklamací apod. Tyto údaje jsou uloženy v naší databázi a v žádném případě je neposkytujeme třetím osobám.

Prohlášení: naše firma si váží Vaší důvěry a chrání Vaše osobní data před zneužitím. Informace o Vás shromažďujeme proto, abychom zkvalitnili naše služby pro Vás. Vaše osobní data považujeme za důvěrná. Naše firma neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje Vaše data žádné třetí straně.

Váš souhlas: používáním internetového obchodu a užíváním jeho služeb souhlasíte se shromažďováním některých osobních údajů o Vás a Vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou publikována v tomto dokumentu.
Při jakémkoliv kontaktu přes náš obchod jste zařazeni do databáze, která je využívána pro zasílání novinek, slev a dalších důležitých obchodních infomací. Pokud nechcete být do databáze zařazeni, případně chcete být vyřazeni dodatečně, kontaktujte nás na tel: 739 927 246, nebo emailem.

ADR – Alternative Dispute Resolution

„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

Copyright © pelisport.shop5.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© pelisport.shop5.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace